sâmbătă, 12 noiembrie 2011

Astazi este o zi mare - doamna Elena Nita Ibrian ar fi implinit 90 de ani.....

Astazi, 12 noiembrie 2011, doamna Elena Nita Ibrian, cel mai cunoscut reprezentant al hranei vii din Romania, ar fi implinit 90 de ani. Dupa parerea mea, ar fi mare pacat sa lasam sa treaca (iar) in liniste aceasta zi deosebita. Pe acest  blog, ne-am adunat mai multi oameni (speram totusi sa ne inmultim, asteptam mai departe intariri!), care incearcam din tot sufletul, sa ne opunem indiferentei si uitarii, si care incercam sa ducem mai departe lucrarea de o viata a doamnei Ibrian - pentru ca noi toti, ii datoram de fapt recunostinta si aprecierea cuvenita a meritelor sale cu totul deosebite.  Mai jos, o  alta poveste frumoasa despre doamna Elena Nita Ibrian, Dumnezeu sa o odihneasca in pace, speram sa va placa....
"Ajunsa in urma cu cateva luni la un moment de rascruce si nestiind cum si ce as mai putea face eu (Mimi - pe vremea aceea eram inca singura pe acest blog, de aceea, pentru mine, chiar si ajutorul extraordinar pe care l-am primit in ultimele luni de la Mihaela, Luciana si Irena, carora nici nu stiu cum as putea vreodata sa le multumesc indeajuns, este tot un semn al sprijinului doamnei Ibrian, care ne-a ajutat cumva sa ne gasim unele pe altele si sa devenim astfel mai puternice ca niciodata!), cu slabele mele puteri, pentru a duce mai departe idealurile si munca doamnei Ibrian, m-am rugat intr-o seara disperata la Dumnezeu, dar in aceea zi, si direct la doamna Ibrian, sa ma ajute cu un semn de acolo de sus, pentru ca nu stiu ce ar trebui sa fac pentru a reusi sa merg mai inainte. Si semnul, cutremurator pentru mine, de dincolo de moarte, l-am primit, nici doua zile mai tarziu..... Un domn foarte inimos, M.C. (domnul nu doreste sa i se publice numele complet), pe care boala l-a lovit foarte tare si care a cautat-o din aceasta cauza pe doamna Ibrian la domnia sa acasa la Piatra Neamt, mi-a trimis pe mail un mare dar: un fisier care contine cateva carti scrise de doamna Ibrian, o parte din ele publicate, o parte nepublicate! Cand M.C. a ajuns la doamna Ibrian, el se afla intr-o situatie foarte grea. Din cauza bolii grele care il lovise, M.C. nu mai putea sa munceasca, si cred ca fiecare dintre noi isi imagineaza cam cat primeste pensie de boala in Romania un om de nici  40 de ani..... Doamna Ibrian nu numai ca nu i-a cerut bani, ci l-a primit in casa sa, i-a oferit toate sfaturile cerute, dar si ceaiuri si alte leacuri, precum si un CD care continea cateva carti, dandu-i voie sa le foloseasca asa cum crede el de cuviinta. Iar bunatatea lui M.C., l-a facut sa nu incerce sa transforme acest CD in bani, ci l-a indemnat sa caute sa-i multiplice de mii de ori valoarea, oferind toate aceste informatii tuturor oamenilor care ar putea avea nevoie de ele. Si asa s-a facut, ca intr-o buna zi, am primit si eu pe mail aceste carti, pe care la randul meu, doresc sa le dau mai departe, in speranta ca vor ajuta cat mai multor oameni, asa cum si-a dorit doamna Ibrian intotdeauna sa faca.
Din pacate, din cauza nebuniei cu drepturile de autor, nu  ne putem permite sa punem aici pe blog  una din cartile nepublicate, asa cum am intentionat initial, precum un dar de dincolo de moarte direct de la buna doamna catre noi toti......"
Dar din fericire, AICI puteti citi on-line doua dintre cartile  scrise de doamna Ibrian, iar celelalte carti, le-am putea trimite, eventual personal, pe mail - bineinteles ca nu asteptam nicio plata, recompensa noastra cea mai mare, este raspandirea la scara cat mai larga  a bogatiilor fantastice adunate de buna doamna in intreaga sa viata, sunt absolut sigura, ca daca doamna Elena Nita Ibrian ar fi cunoscut avantejele internetului, ar fi procedat astazi exact la fel!
Si tot pentru aceasta zi mare, avem si cateva fotografii inedite (calitatea fotografiilor lasa din pacate putin de dorit, dar cred ca, sunt si asa suficient de interesante pentru a fi publicate pe blog!), primite de la doamna Valeria Lazar Podaru, cea mai apropiata colaboratoare a doamnei Ibrian, si de la domnul  Alexandru Iacob, primul editor al doamnei Ibrian:
Sursa foto: Valeria Lazar Podaru
Fotografia din mijloc, este realizata cu cateva saptamani inainte de plecarea doamnei Ibrian, la ziua de nastere a doamnei Valeria

Sursa foto: Alexandru Iacob
Sper ca doamna Ibrian se bucura acolo de sus, printre ingeri, de tot ce facem noi si de toti oamenii, care datorita sfaturilor sale, oferite cu atata generozitate, au reusit sa-si regaseasca sanatatea pierduta si bucuria de a trai! Va dorim tuturor multa sanatate si va asteptam si mai departe cu drag pe acest blog!
Luciana, Irena, Mihaela (Mia) si Mihaela (Mimi)


10 comentarii:

  1. Ce frumos ai scris, Mimi!
    MA gandeam ca lasi pentru astazi ceva special!!!
    Ti-am trimis si eu 2 retete delcioase, din cartea Doamnei Ibrian!

    RăspundețiȘtergere
  2. Draga Mimi,
    Felicitari pentru tot ce ai facut pentru amintirea Doamnei Elena Nita Ibrian.
    Cu drag,
    Irena

    RăspundețiȘtergere
  3. In urma cu 13 ani am descoperit cartile acestui om deosebit si pot sa spun ca m-au ajutat foarte mult. Am depasit impasul in care eram . Ma bucur sa intalnesc oameni care nu o uita!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ma bucur nespus sa fiu in compania voastra. Este atat de frumos aici. Sunt uimita cat de frumos s-au aranjat toate, aceste zile de inceput de Noiembrie au fost speciale. Va imbratisez dragii mei pe toti cei care ne-ati sustinut, va multumim pentru incurajari.
    Mimi draga, noi iti multumim.
    Va imbratisez cu drag,
    Mia

    RăspundețiȘtergere
  5. Draga Mimi,
    cred ca si tie ti se potrivesc cuvintele Doamnei Ibrian "Pun suflet din sufletul meu ...". In tot ce scri se simte sufletul tau frumos si generos. Dumnezeu sa te ajute si sa te indrume in tot ce intreprinzi, iar buna Doamna Ibrian sa se odihneasca in pace si liniste, pentru ca aici, cu siguranta nu a fost uitata. Noi iti suntem alaturi.
    Cu drag,
    Luciana

    RăspundețiȘtergere
  6. Va multumesc mult de tot, fara voi insa, Mia, Luciana si Irena, nu ar fi iesit deloc o "aniversare" asa de frumoasa si atat de bogata in postari!!
    Raluca, ce-ai zice, sa ni te alaturi si tu la randul tau?????

    RăspundețiȘtergere
  7. Draga Mimi,cred ca esti o comoara la casa omului...nu stiu daca e potrivit aici,dar asa am simtit acum...pentru ca si eu nu demult cautam o reteta de tort dar voiam simpla(fara indulcitori,unt de nu stiu ce,si ulei..,pt ca n-am) si tu mi-ai sarit in ajutor si de aceea iti MULTUMESC!

    RăspundețiȘtergere
  8. Draga Gianina,

    SI EU ITI MULTUMESC!! Mare, mare bucurie mi-ai facut!
    Cu drag,
    mimi

    RăspundețiȘtergere
  9. Buna Mimi,

    As dori si eu acele CD-uri de la domnul M.C. la adresa alina75s@yahoo.com

    Multumesc,
    Alina

    RăspundețiȘtergere